Pátek

25.01.2019

Vážení rodiče, milé děti,

velice se omlouvám, ale ačkoliv jsem včera psala domácí úkoly na naše webové stránky, nic se vám nezobrazilo. Dnes odpoledne jsem pátrala po příčině. Myslela jsem, že chybou bylo poškození wifi ve sborovně a následný výpadek proudu na celém patře. Nicméně závada nakonec byla na mém přijímači. Jednoduše vše jsem sice napsala, ale zapomněla jsem celou zprávu publikovat. Ještě jednou se tímto omlouvám.

Domácí úkoly přes víkend:

M - obalit a podepsat nový pracovní sešit 

ČJ - učebnice str. 56/11 do ČJ domácího 

V pondělí si napíšeme diktát z této strany.

57/ naučit se báseň Čerství snížek

Prvouka (do středy) - str. 26/1

Další informace o průběhu příštího týdne naleznete v sekci informace.

Přeji hezký víkend.

H. Jindřichová

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky