Úterý 31.3.

30.03.2020

ČJ

Začneme diktátem po P - připravte si sešit na diktáty.

Budeme opakovat vyjmenovaná slova po S. Bezvadně umět jako básničku a seřadit kartičky tak, jak jdou za sebou. Pokud se s námi dnes nespojíte, tyto aktivity si napište do ČJ - Š.

Vyhledáme z nich všechna podstatná jména a vyhledáme všechna podstatná jména, seřadíme je podle ABC.

Vyhledáme všechna slovesa. Zkusíme je ohýbat.

Jaký slovní druh jsou slova sytý, syrový, sychravý?

Graficky znázorni slova nachomýtnout se, zpytovat, vzlykat.

Budu říkat věty se slovy a děti zvedají kartičky s Y,Ý nebo I, Í.

  1. Doplň do vět slova z nabídky. (u syna, usíná, síra, sýra, síti, sytí, syt, syrové, sýrové)

    Liška čekala, až vráně vypadne ze zobáku kus____________.

    __________je nerost žluté barvy. Na zahradě máme houpací________. Najedl se a je __________. Moucha uvízla v pavoučí ___________. Statkář dbá na to, aby byli vepři pořád ____________. Malý synáček _____________své mamince v náruči. Tatínek byl na návštěvě _____________. Rybáři opravují rybářskou ___________.

    _____________se používá při výrobě kyseliny sírové. _________________ chlebíčky mám velmi rád. Dědeček často ______________ u televize. Tygrům se dává v ZOO _______________ maso.

  2. Pokud ještě nemáte úkoly z pracovního sešitu Vyjmenovaná slova nebo barevná ČJ, pokračujte v nich u VS po S.

AJ

Začneme 8. lekcí společně. Druhá skupina může jet s námi, neboť jim bude dříve nebo později úkoly z pracovního sešitu zadávat i pan učitel. Samozřejmě pokud nechcete, odpojíte se a jedete svojí práci.

Budeme na str. 38,39

DÚ: Namalujte do školního sešitu AJ oblečení pro paní učitelku. Napište nadpis My teacher´s clothes a pod něj nakreslete postavu oblečenou do vámi zvoleného oblečení a to popište. Například: red T-shirt, green skirt,......

Pusťte si slovíčka a písničky týkající se oblečení, které jsem zadávala na začátku karantény.

Na další hodinu si rozstříhejte slovíčka z pracovního sešitu str. 70,71. Vyberte z nich zvlášť slovíčka týkající se oblečení a slova HAVE, HAS, HAVEN´T, HASN´T, GOT, Ś, ´VE. Budeme s nimi ve čtvrtek tvořit věty.

Středa 1.4.

ČJ

Začneme vyjmenovaná slova po V. Zkusíme jestli je budete umět jako básničku. Připravte si kartičky s VS, které si sami vyrobíte.

Společně opět vyhledáme slovesa a podstatná jména a seřadíme je podle ABC. Jaký slovní druh jsou slova VY a VYSOKÝ?

Pojedeme podle učebnice str. 87, kde budu diktovat do sešitu cv. 2. Stranu 86 si děti projedou samostatně a ústně doplní Y,Ý.

Přečtu jim úryvek z knihy O nevyřáděném dědečkovi. Na porozumění textu potřebuji, aby si děti připravily tuto tabulku : Nelze vložit. Stáhněte si jí na Google classroom.


DÚ: pracovní sešit VS po V str. 31 cv. 1,2

M

Rychle projedeme znova hodiny, určování času a převody jednotek v Početníku 2 str. 32 - poslední sloupec.

Společně se podíváme na slovní úlohu v M - pracovní sešit str. 5, úkol č. 7

Připravte dětem šifrovací klíč z matematiky. Je vyfocený na Rajčeti a zároveň tam jsou první příklady, které dávají dohromady nějaké slovo. Děti budou vědět jak na to, ale musí to vidět barevně. Již jsme několikrát tuto aktivitu dělali ve třídě a líbila se jim. Jsou to příklady na násobení. Výsledky napíší do M- D a podle klíče najdou a napíší dané slovo.

Slovní úloha:

Palác pro prince Bajaju byl dostavěn roku 935. Zedníci začali stavět o 72 let dříve. Ve kterém roce začali zedníci palác stavět?

Sečti písemně tři sčítance: Bohužel tabulka se zde nenatáhla. Stáhněte si to na Google classroom.

Čtvrtek 2.4.

ČJ

Budeme pokračovat ve VS po V. Práce s kartičkami po V.

Učebnice str. 88 cv. 2 budu diktovat do sešitu ČJ - Š

Doplň do slov i,í nebo y,ý:

V_soká budova, lampa sv_tí, v_r houká, v_ jste nepř_šli, hbitá v_dra, nežv_kej žv_kačku, velká v_heň, ztropil pov_k, jez v_tamíny, pov_dlová marmeláda, v_borná známka, v_dličky a nože, v_soká tráva, v_těz v_bíjené.

DÚ: VS str. 31 cv. 3, str. 32 cv. 5,6.

AJ

Budeme pokračovat 8. lekcí. Pracovní sešit str. 40,41 (Možná i něco z papíru, který jsem dětem kopírovala. Máte ho u sebe.)

Budeme kreslit podle popisu. Např. I´ve got yellow T shirt,.....

Pátek 3.3.

M

Zkontrolujeme si PS 2 stranu 6,7. Zopakujeme jednotky délky a procvičíme je v Početníku str. 2 (1,2 sloupec)

Slovní úloha:

Michalova maminka si šla koupit knihu o zavařování. Paní Pěničková jí doporučila knihu Ovoce a zelenina ve skle. Kniha stála 145 Kč, maminka koupila Michalovi ještě omalovánky za 28 Kč. Kolik korun stál nákup? Maminka dala peníze přesně. Jak to mohla udělat? (Přemýšlej, které bankovky a mince mohla mít.)

Další 3 příklady na násobení rozlušti pomocí klíče. Jsou opět vyfoceny na Rajčeti.

PRV

Budeme opakovat rostliny, stavbu těla rostlin. Nalepte si do sešitu kopii stavby těla stromu a keře, který byl v pexesu. Pexeso budeme potřebovat. Nezapomeňte ho rozstříhat.

DÚ: Zkusit si aktivity týkající se rostlin na interaktivní učebnici Taktik.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky